Goed nieuws!! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Ingeborg Melis - WaarBenJij.nu Goed nieuws!! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Ingeborg Melis - WaarBenJij.nu

Goed nieuws!!

Door: Ingeborg

Blijf op de hoogte en volg Ingeborg

15 April 2023 | Nederland, Hoevelaken

Ha allemaal,

In de vorige blog konden jullie lezen hoe de bestemming veranderd moest worden van Sarajevo, Bosnië naar Samos, Griekenland. Dit was voor ons niet zo fijn nieuws om te horen (de rede hiervan is te lezen in de vorige blog). Maar gelukkig heb ik deze keer wel goed nieuws wat ik dan ook graag met jullie wil delen.

Gisterochtend werd ik wakker, toen ik keek hoe laat het was zag ik ook de eerste regels van een gestuurd appje, afkomstig van onze longtermer op Samos.

Toen ik hem opende las ik het volgende (vertaald vanuit het Engels):

"Jongennss!!!

We hebben geweldig nieuws voor Samos met jullie te delen: we hebben bericht ontvangen dat we vanaf volgende week dinsdag weer terug het kamp in mogen om onze werkzaamheden weer op te pakken!!

Dank voor al jullie gebeden en steun hierin!

We zijn heel enthousiast en blij over deze langverwachte update!

Hoe goed is het om een God te dienen die wonderen doet en gebeden verhoord!

We hebben de afgelopen maanden Hem geprezen om Wie Hij is en hebben de situatie van de afgelopen maanden in Zijn handen gelegd, we zijn ontzettend dankbaar dat Hij ons deze doorbraak heeft gegeven en dat vieren we.

Groetjes, het team van Samos :)"

Ontzetten mooi nieuws, wat ik toch even met jullie wilde delen.

Na de tegenslagen van afgelopen weken is dit iets heel moois om met elkaar naar uit te kijken.

God werkt nog steeds, misschien niet altijd op de manier hoe wij het denken.

Wij dachten naar Bosnië, maar Hij had Samos op het oog.

Werken met vluchtelingen en noodhulp brengt in meerdere opzichten onzekerheid met zich mee (dit hebben we de afgelopen weken ervaren) maar wat is het dan toch fijn om te weten dat God vast staat en doorwerkt!

Voor nu ben ik nog hard bezig voor school, nog maar 3 weken en dan gaan we al (dus het schiet als heel erg op)

Ondertussen is de subsidie rond en ben ik ook al een heel eind met de inpaklijst (want je zou maar iets vergeten[e-1f602])

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoevelaken

Ingeborg

Actief sinds 06 Maart 2023
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 3454

Voorgaande reizen:

08 Mei 2023 - 19 Juni 2023

Samos 2023

Landen bezocht: